2. den předsezónních testů ve Valencii pro Lynna, cvičný závod ovládl Müller

Předposlední den předsezónních testů byl nejrychlejším jezdcem Alex Lynn na Mahindře, který stanovil nový traťový rekord v hodnotě 1:11.941. Cvičný závod ovládl Nico Müller. Spoustu jezdců ale generálku nedokončilo.

Neděle na okruhu Ricarda Torma probíhala v poklidném duchu. Jezdci zpočátku měli zajetá pouze instalační kola a ta měřená byla o poznání pomalejší v porovnání se sobotními časy.

Po dvaceti minutách, kdy se na čele vystřídali Maximilian Günther, Oliver Turvey a Pascal Wehrlein, přišly první napomenutí za překračování limitů trati. Varování černobílou vlajkou dostali oba piloti Venturi Norman Nato a Eldorado Mortara. Mezitím se na prvním místě usadil Günther s rychlejším časem, než zaznamenal v sobotu André Lotterer.

Ovšem německého závodníka překonal o 13 tisícin úřadující šampion António Félix da Costa. Následně došlo k 10minutovému přerušení červenou vlajkou.

Po restartu se do čela dostal Jean-Éric Vergne, avšak za nedlouho jej překonal Oliver Rowland. Nicméně právě Rowland dostal varování za přejetí bílé čáry při výjezdu z boxů.

Ale ani Francouz si nejrychlejší čas neudržel, když ho překonal jeho týmový kolega da Costa s časem 1:11.948 i Rowland. Zatíco poslední pozice pak patřily dopoledne Alexům z Mahindry, nicméně to bylo způsobeno tím, že se zaměřovali na závodní simulace. Ke konci dopolední fáze se týmy pracovali na nastaveních svých vozů a nabíjení baterií.

Nejpilnějším jezdcem byl Mortara, který odjel 54 kol, ale byl nakonec také nejpomalejší. Dlouhý čas na trati strávili také Norman Nato a Lynn se 49, resp. 48 koly na kontě. Naopak Lotterer a Camara jich odkroužili pouze 24.

Lynn překonal traťový rekord, Müller ovládl cvičný závod

Prvních dvacet minut po polední pauze na trati jezdilo jen pár jezdců. Pak vedení závodu test plánovaně na deset minut přerušilo, během nichž se piloti a týmy připravovali na cvičný závod.

23 z celkových 31 kol vedla dvojice Nissanu Rowland a Sebastien Buemi. Následně je na čele vystřídaly mercedesy před vozy Virginu. Nechyběl ani test celoplošných žlutých vlajek a fáze safety caru, přičemž bylo jezdcům strženo 12 kWh energie. Rovněž došlo k simulaci útočného módu, který piloti mohli dvakrát aktivovat na vnější straně druhé zatáčky a jezdili s ním čtyři minuty.

Zajímavé však bylo, že hned 21 jezdců neabsolvovalo všech 31 kol. Důvodem bylo, že během toho, co čekali na šachovnicovou vlajku, mohli v boxech své vozy nabíjet, díky čemuž potom měli více času na další testování. Generálku tak dokončilo pouze pět aut. Vítězem se stal Müller, následovaný Lottererem, Wehrleinem, Blomqvistem a Turveyem.

Varováním za překračování traťových limitů se jezdci nevyhnuli ani odpoledne, proto bylo spoustu časů anulováno. Dokonce o své rekordní kolo přištel Alex Lynn, přesto krátce před koncem zajel nejrychlejší kolo víkendu. Za ním se zařadili Günther a Jake Dennis.