BMW potřebuje zvýšit prodeje svých elektromobilů

Společnost hodlá zdvojnásobit prodeje BEV i v roce 2022, což ukazuje prodej 200 000 kusů.

BMW Group hlásí během prvního čtvrtletí roku 2022 celosvětově 596 907 prodaných vozů, což je o více než 6 % méně než před rokem. Společnost nicméně očekává, že se tržby zlepší a letos bude objem na úrovni loňského roku.

Celkové výsledky za první čtvrtletí:

BMW: 519 796 (pokles o 7,3 %)
MINI: 75 487 (nárůst o 1,1 %)
BMW Group Automotive: 596 907 (pokles o 6,2 %)

BMW Group ve své nejnovější zprávě změnila svou ohlašovací praxi a místo prodeje aut typu plug-in – označovaných jako „elektrifikované“ – odhalila pouze prodeje čistě elektrických vozů.

Celkový prodej elektromobilů na baterie (BMW a MINI) dosáhl 35 289, což je o působivých 149 % více než před rokem. Věříme, že je to zatím druhá nejvyšší čtvrtletní zpráva.

Prodeje čistě elektrických vozů rovněž představují 5,9 % z celkového objemu ve srovnání s rekordními 7,5 % ve 4. čtvrtletí 2021.

Vzhledem k tomu, že MINI hlásí 8 925 prodejů Cooper SE, prodej čistě elektrických vozů BMW s největší pravděpodobností představuje zbývajících 26 364 z celkového počtu:

BMW: 26 364
MINI: 8 925 plně elektrických Cooper SE
Celkem: 35 289 (nárůst o 149,2 %)

Cílem pro rok 2022 je zdvojnásobit prodej čistě elektrických vozů, což naznačuje více než 200 000 kusů.

Pro informaci, za celý rok 2021 společnost prodala 328 316 plug-in elektromobilů (meziroční nárůst o 70,4 %).