Všichni jsme v posledních několika letech slyšeli zvěstí o nové generaci GT-R, ale teprve před pár měsíci Nissan nepřímo potvrdil supersportovní vůz R36. Australská divize společnosti stahuje stárnoucí V6, protože již nesplňuje předpisy pro nárazy při bočním nárazu, ale konec je pouze dočasný, protože Nissan AU říká, že to není konec příběhu GT-R v Austrálii.
Generální ředitel Makoto Uchida pohovořil o tom, jakým směrem se bude ubírat další vlajková loď sportovního vozu Nissan. Nešel do žádných podrobností, ale připustil, že tým stojící za projektem GT-R se dívá na to, jak to může udělat elektrifikované. Vrcholní představitelé Nissanu dále popsali Godzillu jako profesionální stroj, který musí jít směrem do budoucnosti.
„Ať už půjdeme do velké elektrifikace, nebo vůbec, můžeme dosáhnout hodně z hlediska výkonu.“
Bez ohledu na scénář, šéf společnosti odhalil, že vysoce výkonné kupé bude jezdit na nové platformě, na rozdíl od nejnovějšího sportovního vozu Z s přepracovanými podklady na bázi 370Z.
Pokud by se Nissan zcela vyhnul elektrifikaci, zdá se vysoce pravděpodobné, že R36 nedorazí do Evropy, kde jsou přísnější emisní předpisy. Z úplně stejného důvodu bude nové “Zetko” na starém kontinentu zakázaným ovocem.