Chevrolet Equinox EV oficiálně odhalen

Chevrolet Equinox EV 2024 je model, který bude sedět pod sportovně vyhlížejícím Blazerem EV v řadě Chevy, se kterou sdílí platformu Ultium. S počáteční cenou kolem 30 000 USD bude výrazně levnější než jeho větší bratr, který by měl začínat na 45 000 USD, a osloví také ty, kteří chtějí vozidlo více připomínající SUV než širokou, nízko posazenou karoserii Blazeru. zdá se, že polarizuje názory.

Chevrolet již při několika příležitostech ukázal Equinox EV, ale nyní automobilka sdílela více fotografií a přidala podrobnosti týkající se jeho specifikace, struktury obložení a schopnosti nabíjení. Vozidlo bude standardně dodáváno s jednomotorovým pohonem předních kol s výkonem 210 koní, zatímco varianta s dvoumotorovým pohonem všech kol eAWD to posune na 290 koní.

Automobilka nezveřejnila specifika baterie, ale uvádí, že Equinox EV se bude standardně nabíjet 11,5 kW na AC, nebo jej budete moci upgradovat na 19,2 kW pro variantu 3RS eAWD, což zvýší rychlost nabíjení od 34 mil do 51 mil za hodinu. DC rychlé nabíjení bude u všech variant omezeno na 150 kW a podle výrobce by mělo přidat až 90 kilometrů za 10 minut. GM na baterii nabídne záruku 8 let.

Řada bude zahájena základní úrovní výbavy 1LT, která bude mít ručně nastavitelná přední sedadla, menší 11palcovou obrazovku infotainmentu a 19palcová litá kola. Posuňte se na 2LT a přidá elektrické sedadlo řidiče, vyhřívaná přední sedadla, přední LED světelnou lištu, střešní ližiny a také zpřístupní několik možností, jako je větší 17,7palcový centrální displej infotainmentu.

Další na řadě je 2RS, která přidává vyhřívaný volant s plochým dnem, 20palcová litá kola a můžete si jej vybavit Super Cruisem nebo kontrastní střechou. 3LT vyrábí sedadlo předního spolujezdce elektricky, přidává ventilaci k předním sedadlům, dvouzónovou klimatizaci, standardně se dodává s větší obrazovkou a kola rostou na 21 palců.

Nejvyšší výbavový stupeň je 3RS, který dostává většinu dostupné výbavy jako standard, i když si stále musíte připlatit za adaptivní tempomat, vylepšené 19,2 kW nabíjení, power hatch v zadní části, prémiový audiosystém Bose nebo panoramatické střešní okno.

Cena ještě nebyla oznámena, ale protože základní vozidlo bude stát kolem 30 000 USD, bude model nejvyšší řady pravděpodobně vyšší než 50 000 USD s duálním motorem a dalšími vybranými možnostmi.