Je téměř jisté, že bude pro Dragon v nadcházející sezoně závodit Nico Müller a Sergio Sette Camara, avšak s potvrzením nijak nespěchají. O místo vedle německého pilota usiluje také rezervní jezdec Joel Ericsson.
Zatímco Nico Müller pro tým odjel kompletní sezonu, tak Sergio Sette Camara debutoval až v berlínském “maratonu”, kdy se jelo šest závodů v devíti dnech. Brazilec byl povolán do služby jako náhrada za Bredona Hartleyho, který musel plnit své povinnosti v šampionátu vytrvalostních závodů WEC.
Camara se v březnu zúčastnil nováčkovských testů v Marrákeši, kde si nevedl vůbec špatně. Své kvality pak potvrdil právě na Tempelhofu, kde zaznamenal druhé nejlepší umístění týmu, když v předposledním závodě dojel na solidním desátém místě.
Zisk stálé sedačky však bude záviset na tom, jestli se bude moci zúčastnit na konci měsíce přesezonních testů, jelikož momentálně kvůli angažmá v Super Formuli u týmu B-Max bydlí v Japonsku. Což by za normálních okolností žádné problémy nepředstavovalo, jenže v současné době také Japonsko zužují restrikce pro zamezení šíření nemoci COVID-19.
22letý závodník doufá, že se testů bude moci zúčastnit, neboť si závody v Berlíně s týmem užil, nicméně své plány neodhalil: “Formule E je něco, čeho chci být v budoucnosti součástí, ale teď je ještě příliš brzy na to, abych vám řekl detaily, co budu dělat.”
O kokpit usiluje také jejich rezervní pilot Joel Ericsson, který s týmem aktuálně jedná o dalším působení. Švéd se před dvěma lety nastoupil v nováčkovských testech pro tým Virgin a vloni pro BMW.
Dragon patří k týmům z chvostu pole. V uplynulé sezoně si připsali pouze dva body díky Hartleyho osmé příčce z ePrix Rijádu. O highlight se postaral také Müller, který se v Mexiku kvalifikoval na sedmém místě. V závodě se pohyboval dokonce na šestém místě, avšak jeho účinkování ukončila nehoda na samém konci.
Camara: Formule E je momentálně jednou z nejatraktivnějších závodních sérií