Sacha Fenestraz říká, že působení v Soulu na finále formule E, aby nahradil zraněného Antonia Giovinazziho v Dragonu, znamenalo, že se musel hodně připravovat. Giovinazzi si poranil palec po střetu s Antoniem Felixem da Costa v sobotním závodě ve sportovním komplexu v Soulu, a tak nemohl odjet to, co mohl být jeho poslední závod ve formuli E po náročném roce.
Fenestraz, který už byl povolán do závodu jako rezerva Jaguaru pozdě, když Norman Nato nahradil zraněného Sama Birda, dostal příležitost závodit s Dragonem #99, přestože o okruhu neměl žádné předchozí znalosti.
Francouzsko-argentinský jezdec byl tedy nucen naučit se okruh a systémy vozu v rozmezí asi tří hodin před zahájením tréninku, přičemž trénink skončil předposledních 0,035 s od Maximiliana Gunthera.
Fenestraz byl v kvalifikaci dále, skončil poslední ve své skupině, ale nakonec si v závodě udržel čistý nos a skončil vzadu na 16. místě.
„Upřímně řečeno, zavolali mi v 6:30 a řekli: ‘rychle přijď’ a já jsem pořád chtěl zavřít oči!” připomněl Fenestraz.
„Bylo to složité, minulý víkend jsem závodil v Japonsku [v SUPER GT na Fuji], takže jsem před závodem nestihl udělat žádnou práci na simulátoru. Všechno bylo ve spěchu. Ale dnes to bylo dobré. Nemohli jsme očekávat moc, protože včera všichni závodili a kromě shakedownu Gen3 jsem neřídil vůz formule E velmi, velmi dlouho.
Nečekal jsem mnoho, vím, že tým měl na této straně garáže těžký rok, aniž by dokončil mnoho závodů, takže jsem opravdu chtěl závod dokončit – také pro mě, abych získal zkušenosti.
Také s kvalifikací je těžké dát kolo dohromady s tak malými zkušenostmi. V kole jsem měl pár drobných chyb, které mě stály pár desetin.
Přišel safety car, což nám pomohlo, abych byl upřímný, protože jsem měl opravdu problémy se zadními pneumatikami, degradace byla masivní. Jsem zvyklý na Japonsko a mít Bridgestone [v SUPER GT] nebo Yokohamu [v Super Formuli] a hodně přilnavosti a hodně přítlaku a tohle je úplně jiná věc; je to velmi malý přítlak a velmi malý grip.
Ale dělá to auto zábavné, proto jsou bitvy a kvalifikace tak zajímavé a tak dále, ale je to úplně jiné auto, než na jaké jsem zvyklý.
Učil jsem se víc, než jsem kdy studoval ve škole! Upřímně řečeno, mnoho let jsem toho moc nestudoval, jen jsem se snažil dát si všechny informace do hlavy a snažit se co nejlépe.
Bylo to ale složité, protože jak jsem řekl, dnes ráno mi zavolali docela brzy a byl jsem na trati, ale musel jsem se soustředit na pedály, ale pak se také naučit řízení.”