Nový monopost Mahindry vyjel poprvé na trať minulou středu dopoledne. Za jeho volantem seděl vývojový jezdec Nick Heidfeld, který absolvoval celkem 50 kilometrů.
Na vývoji M7Electro, v jehož útrobách je uložena pohonná jednotka od ZF, dle slov šéfa stáje Dilbagha Gilla jeho svěřenci strávili celkem 2 570 hodin.
“Bylo opravdu skvělé poprvé jezdit s novým motorem – byl to pro mě mimořádný okamžik. Celkově to byl skvělý den. Nemůžu se dočkat, až zase do auta nasednu,” neskrýval nadšení Nick Heidfeld, jehož slova cituje portál e-formel.de.
Německý závodník strávil ve formuli E čtyři sezony. V premiérovém ročníku reprezentoval barvy Venturi, než se pro následující tři roky upsal právě indické stáji.Celkem získal osm pódiových umístění a v konečném hodnocení skončil nejlépe v sezoně 2016-17 na sedmém místě. Od páté sezony zaujímá pozici týmového poradce a zároveň také testovacího a rezervního jezdce.
Jeho účast na testech vyvolala spekulace o možném comebacku, který je však nepravděpodobný. Vedle nově příchozího Alexandera Simse se nejspíše posadí Alex Lynn, jenž se ukázal ve velmi dobrém světle během berlínského sixpacku.
After 2570 hours labor the M7Electro was born at 9:48 last morning and has already taken first steps. She is slightly underweight but healthy & already showing signs of being a high achiever. #FirstSt7ps Attached the birth certificate will share photos when ready to be presented pic.twitter.com/P6SgWyXeaf
— Dilbagh Gill (@dilbagh_gill) August 25, 2020