I když ve Spojených státech Honda spoléhá na General Motors a její platformu Ultium jako základ pro své první elektromobily prodávané v zemi, pro globální trh japonská automobilka vyvíjí vlastní. Nazvaná je e:N Architecture F a je to specializovaná platforma pro elektromobily, o které se říká, že díky ní vozidla zapojí do řízení a zároveň dodá „pocit jednoty s vozidlem“.
Jedním z prvních vozidel, které chce Honda na této platformě postavit, je sériový model, jehož předobrazem je nový koncept e:N2, extrémně odvážný a hranatý sedan určený výhradně pro Čínu (stejně jako všechna vozidla postavená na této platformě, alespoň pro Nyní). Designově je velmi podobný konceptu e:N GT, ale působí podstatně méně extrémně a více připomíná sériové auto.
Stále si zachovává stejný celkový vzhled, který rozhodně vyzařuje vibrace Tesla Cybertruck, ale s více tónovaným designem ve skutečnosti nevypadá příliš daleko od výroby. Generální ředitel Hondy Toshihiro Mibe to vysvětlil.
„Koncept e:N2 představuje hodnotu naší řady e:N, která předefinuje zábavu, kterou mohou elektromobily zákazníkům nabídnout s jejich jedinečným potěšením z jízdy, hodnotou jako prostor mobility a designem. V Číně bude Honda i nadále dodávat širokou škálu produktů elektrifikované mobility, které jsou jedinečné pouze pro Hondu, a zažije naše znovuzrození ve značku elektrické mobility.”
Tisková zpráva nazývá interiér vozidla (který ještě nebyl odhalen) „prostorem“, kde si cestující užijí „intelektuální vzrušení“ díky mnoha chytrým pohostinským funkcím, které výrobce uvádí, že bude mít. Bude mít například nejen náladové osvětlení, ale také vestavěný dávkovač vůně podobný prémiovým vozům luxusních automobilek.
I když e:N2 vypadá hodně jako sedan, Honda by se chtěla lišit a řekla, že ve skutečnosti nezapadá do žádné již existující kategorie. Nevíme, kdy přesně bude tento model debutovat, ani jak moc se změní v porovnání s konceptem, ale měl by patřit mezi 10 elektromobilů, které Honda plánuje uvést na trh v Číně během příštích 5 let.