Nízký odpor vzduchu je pro elektrická vozidla velmi důležitý, protože jim umožňuje jet dále a přitom spotřebovávat méně elektřiny, a jejich navrhování od základů jako elektromobily umožňuje inženýrům vytvářet skutečně tvary, které protínají vzduch.
Lightyear říká, že jeho 0 solární EV se stane sériovým automobilovým aero králem, s nejnižším koeficientem odporu, jaký kdy byl naměřen u sériového vozidla, pouhých 0,175 Cd.
To je podstatně lepší než u současných vozů a dokonce překonává GM EV1, který měl koeficient aerodynamického odporu 0,195 Cd. Je zajímavé, že Lightyear již dříve uvedl, že 0 má koeficient aerodynamického odporu 0,19 Cd, ale nyní jej po testování vozidla v aerodynamických tunelech FKFS ve Stuttgartu v Německu v souladu s testovací procedurou WLTP snížili.
Lightyear 0 je díky své kluzké povaze také velmi účinný a podle jeho výrobců tak dosahuje 1 000 km na jedno nabití své docela malé 60 kWh baterie.
Jeho kapota a celá horní část jsou pokryty solárními panely, které dávají dohromady až 5 metrů čtverečních a ve skutečnosti dokážou prodloužit dojezd vozidla o přibližně 70 km, nebo více za ideálních slunečných podmínek. Za celý rok společnost odhaduje, že majitelé mohou očekávat zhruba 6 000 až 11 000 km volného solárního dosahu.