Mahindra odhalila M7Electro a angažovala Lynna

Indická stáj přišla jak o Jerome d’Ambrosia, tak i Pascala Werhleina. Do nové sezony proto vstoupí s kompletně novým jezdeckým složením. Co se týká zbarvení, tak zůstala věrná svým tradičním barvám.

Jerome d’Ambrosio po několika sezonách tým opustil. Ačkoliv pověsil helmu na hřebík, tak ve formuli E zůstal. Ve Venturi bude hájit pozici zástupce šéfky týmu Susie Wolffové. Druhý pilot Pascal Werhlein z týmu odešel předčasně, když před berlínským sixpackem nečekaně ohlásil rozvázání smlouvy. Na poslední chvíli najali Alexe Lynna. Brit si svým výkonem jasně řekl o stálé angažmá poté, co se třikrát probojoval do Super Pole a třikrát bodoval.

Sims odchází z BMW do Mahindry, kde nahradí d’Ambrosia. Günther zůstává u BMW

První volnou sedačku obsadil již v srpnu Alexander Sims, který přišel z BMW. Ve středu stáj oznámila, že právě Lynn nasedne do druhého kokpitu.

“Jsem hrdý, že mohu v sedmé sezoně startovat pro Mahindru. Při mnohých soukromých testech jsem měl možnost řídit M7Electro. Jsme celkem pyšní na náš balíček. Jak si stojíme v porovnání s ostatními týmy uvidíme teprve až po zhasnutí světel v Santiagu. Ale jsme tady, abychom konstantně jezdili o vítězství a pódia. Soustředím se to, abych dosáhl výsledků, které si tým zaslouží,” raduje se 27letý závodník, jehož slova přinesl portál e-formel.de. Lynn “zdědí” číslo 94 po Pascalu Werhleinovi. Startovní čísla mají zarezervované týmy, nikoliv jezdci. Tudíž si ho Němec nemohl po odchodu k Porsche ponechat.

Sims už se v týmu zabydlel a pilně se připravoval na novou sezonu. “Poslední měsíce jsem strávil tím, že jsem do týmu přišel, abych poznal mé nové prostředí a pochopil pracovní procesy. Hodně času jsme strávili na simulátoru, což mi velmi pomohlo. Ale mnohem cennější byl však čas na testovací trati, který probíhal velmi dobře. Je těžké už teď porovnávat výkony. Ale mám pocit, že máme dobrý systém a dobrý software. ZF odvedl na straně hardware dobrou práci,” zhodnotil dvaatřicetiletý Brit, jenž bude mít namísto 27 číslo 29.

Ačkoliv testování probíhalo hladce, tak na odhady konkurenceschopnosti motoru, jenž si Mahindra sama vyvíjí, si budeme muset počkat. Nicméně první dojmy jsou pozitivní: “První pocit je dobrý a pracujeme na plný plyn na dosažení přesného nastavení a optimalizace našeho balíku. Těším se na to, až budu v nové sezoně jezdit.”

Věrni tradičnímu lakování

Vůz M7Electro opět vyjede na trať v tradičním červeno-bílém lakování. Záď vozu ale bude o něco světlejší než bylo zvykem. Zůstali také modré prvky, které prezentují barvy technického partnera ZF. Právě německý výrobce automobilových dílů převzal kompletní vývoj  pohonné jednotky.

“Pohonná jednotka je od našeho dodavatele ZF,” potvrdil šéf týmu Dillbagh Gill. “Vyměnili jsme každý kus – je to zcela nové auto.”

Tým Jezdec Jezdec
Panasonic Jaguar Racing Sam Bird Mitch Evans
Envision Virgin Racing Robin Frijns Nick Cassidy
Nissan e.dams Oliver Rowland Sébastien Buemi
DS Techeetah Jean-Éric Vergne António Félix da Costa
BMW i Andretti Motorsport Maximilian Günther Jake Dennis
TAG Heuer Porsche Formula E Team André Lotterer Pascal Wehrlein
Mahindra Racing Alexander Sims Alex Lynn
NIO 333 FE Team Oliver Turvey Tom Blomqvist
ROKiT Venturi Racing Edoardo Mortara Norman Nato
Audi Sport ABT Schaeffler Formula E Team Lucas di Grassi René Rast
GEOX Dragon Nico Müller Sergio Sette Camara
Mercedes-Benz EQ Formula E Team Nyck de Vries Stoffel Vandoorne