Jako většina týmů startovního pole, tak i indická stáj si ponechá osvědčenou jezdeckou sestavu. Ve čtvrtek večer na tiskové konferenci v Hockenheimu oznámili, že i v sezoně 2019/20 budou jejich barvy reprezentovat Pascal Wehrlein a Jerome d’Ambrosio.
“Velmi děkuji Mahindře za minulý rok a jsem velmi šťastný, že s týmem mohu pokračovat. Měli jsme fantastický začátek páté sezony a začali jsme odhalovat potenciál, na kterém jsme jako tým pracovali. Také si uvědomujeme, že druhá část sezony byla náročná, ale faktem zůstává, že v šesté sezoně v tom pojedeme všichni společně, což znamená, že se vrátíme silnější a budeme pravidelně bojovat vpředu o vítězství,” je odhodlaný Belgičan. “Jsem nadšený, že jsem zpátky a nemohu se dočkat, až šampionát odstartuje.”
Německý závodník, který kvůli svým závazkům vůči Mercedesu nemohl odstartovat do úvodního závodu páté sezony na předměstí Rijádu, byl vloni hned několikrát krůček od vítězství. Nicméně smůla se mu lepila na paty, a to v podobě technických problémů. Pravděpodobě nejbolavější prohrou byla ta v Mexiku, kde se mu těsně před cílem vybila baterie. Ve svých snahách o triumf však bude moci pokračovat dále.
ČTĚTE TAKÉ:
-
Vstup do sezony byl dobrý, pak se to ale zvrtlo, hodnotí debutant Wehrlein
-
Wehrlein: Mohli jsme třikrát triumfovat, ale svou šanci jsme promarnili
-
Wehrlein mohl jezdit pro Mercedes. Ten by mu ale nenabídl konkurenceschopné auto
“Jsem opravdu šťastný, že mohu pokračovat ve spolupráci s Mahindrou. Minulý rok to byla pro mě debutová sezona, ze které jsem si mohl odnést spoustu pozitiv, na kterých mohu stavět ve své druhé sezoně formule E,” hodnotí rodák ze Sigmaringenu.
ZF bude nově spolupracovat s Mahindrou
Rakouská společnost ZF vyrábějící automatické převodovky, komponenty brzd, řízení, asistenční a parkovací systémy, prvky aktivní a pasivní bezpočnosti byla doposud parterem týmu Venturi. Spoulupráce skončila kvůli tomu, že Monačané budou od šesté sezony zákaznickým týmem Mercedesu.
Potvrzeno: Venturi s motory Mercedes, jezdecká sestava zůstává stejná
Nicméně ZF našlo nové působiště, a sice u Mahindry. Výkonný ředitel společnosti Wolf-Henning Scheider uvedl: “Formule E je pro ZF skvělým místem pro prezentaci kvality a výkonu našich řešení pohonných jednotek pro e-mobiitu zítřka. V žádné jiné závodní sérii není převod odborných znalostí z motoristického sportu do rozvoje objemové výroby tak velký jako ve formuli E. Těšíme se na úspěšnou spolupráci s Mahindrou a zároveň poukážeme na náš závazek vůči Indii, která je důležitým rozvojovým trhem.”
Jezdce si v týmu ponechali především z toho důvodu, že podle šéfa týmu Dilbagha Gilla jsou jednou z nejsilnějších sestav.
“Jsem opravdu rád, že budou Jerome a Pascal porkačovat s týmem i v šesté sezoně. Minulá sezona byla jednou z nejnáročnějších sezon v hostorii formule E, co se konkurence týká. Nicméně věříme, že máme jednu z nejsilnějších jezdeckých sestav ve startovním poli, která nám pomůže naplnit naše mistrovské ambice. Také jsem rád, že mohu přivítat ZF v rodině Mahindry. Nyní máme na naší straně jednoho z nejúspěšnějších globálních hráčů v oblasti e-mobility. Výkony agregátu ZF v uplynulé sezoně nás ohromily.”
Zůstávají i Heidfeld a Dejonghe
Roli poradce, oficiálního testovacího a rezervniho pilota bude nadále zastávat Nick Heidfeld. Druhým rezervním jezdcem a testovačem na simulátoru bude 28letý Belgičan Sam Dejonghe.
Tým | Jezdec | Jezdec |
Audi Sport ABT Schaeffler | Lucas di Grassi | Daniel Abt |
DS Techeetah | Jean-Eric Vergne | Antonio Félix da Costa |
BMW i Andretti Motorsport | Maximilian Günther | Alexander Sims |
Envision Virgin Racing | Sam Bird | Robin Frijns |
Geox Dragon | Nico Müller | Brendon Hartley |
Mercedes EQ Formula E Team | Nyck de Vries | Stoffel Vandoorne |
Mahindra | Pascal Wehrlein | Jerome d’Ambrosio |
NIO Formula E Team | Tom Dillmann | Oliver Turvey |
Nissan e.dams | Sebastien Buemi | Oliver Rowland |
Panasonic Jaguar Racing | Mitch Evans | James Calado |
Venturi Formula E Team | Edoardo Mortara | Felipe Massa |
Porsche | Neel Jani | André Lotter |