Mahindra zahájila po penalizacích stíhací jízdu, z Mexika odjíždí s body

Indická stáj se musela vypořádat s přísným trestem, neboť musela vyměnit na obou vozech převodovky. A jelikož se jednalo již o druhou výměnu, dostal Pascal Wehrlein i Jerome d’Ambrosio penalizaci poklesu 40 míst na startu.

Oba startovali z poslední řady, přičemž Wehrlein musel navíc absolvovat průjezd boxy a d’Ambrosio zase dostal 10 sekund stop & go. Němcův trest byl mírnější, neboť se kvalifikoval na třetím místě. Mahindra opět potvrdila díky své čtvrté účasti v řadě v super pole svoji kvalifikační sílu.

V závodě se piloti postupně dostávali polem kupředu. Ačkoliv v cíli byli klasifikováni na 10., resp. 11. místě, tak nakonec brali po diskvalifikaci Jamese Calada body oba dva.

“Do víkendu jsme vstupovali bohužel s velkou penalizací. Kvalifikace byla dobrá a auto bylo dobré. Myslím si, že když jsme skončili jako třetí nejrychlejší v super pole, tak tam potenciál byl. Ale kvůli penalizaci jsme museli startovat zezadu. Závod byl celkem zajímavý. Dokázali jsme získat pár bodů a podle mě to bylo všechno, co jsme dneska mohli udělat. Opravdu se těším do Marrákše,” zrekapituloval desátý D’Ambrosio.

Také Wehrlein, jehož letošním maximem je čtvrté místo z Chile, je s výsledkem celkem spokojený a pochvaluje si chování mahindry: “Byl to náročný víkend, počínaje trestem. Věci se však začaly odvíjet docela dobře a je skvělé, že dokázali získat pár bodů, vrátit se jako tým a odjet velmi dobrý závod. Auto bylo dobré. Teď, když jsou všechny problémy za námi, si myslím, že Marrákeš bude začátkem sezony a už se na to těším.”

Jako jediný tým v super pole v každém závodě sezony 2019/20

“Věděli jsme, že dnešek bude kvůli penalizacím náročnou výzvou, že budeme muset zabrat, nevzdat se a vzpamatovat se z toho co nejlépe. Rychlost byla ohromující a že jsme se opět dostali do super pole jako jediný tým, který to dokázal v šesté sezoně v každém závodě, je skvělé.

Ukázali jsme, že jsme rychlí a povzbudilo nás, že jsme měli u obou aut po celý víkend spolehlivý výkon a bylo skvělé, že jsme po penalizacích skončili s oběma auty na bodech. Míříme na naši pravděpodobně nejoblíbenější eprix,do Marrákeše, kterou jsme v předchozích dvou sezonách vyhráli a máme na ni hromadu vzpomínek,” zkonstatoval Dilbagh Gill, šéf týmu.