Zatímco německé kvarteto skládající se z Audi, BMW, Mercedesu a Porsche zakončilo sezonu ve velkém stylu, tak Mahindra s Dragonem budou chtít na uplynulý ročník co nejrychleji zapomenout.
Stará forma Mahindry byla ta tam, Lynn se přihlásil o angažmá pro příští sezonu
Mahindra, která v páté sezoně pravidelně bojovala o přední příčky, se letos velmi trápila. A stejně jako několik dalších konkurenčních týmů změnili i oni před šestizávodovým maratonem v Berlíně jezdeckou sestavu.
Vůz indické stáje dokončil nejlépe příčku za stupni vítězů, a to v Santiagu, když Pascal Wehrlein dojel na čtvrtém místě. Zatímco Jerome d’Ambrosio byl úspěšnější v kvalifikacích, tak v závodech naopak vynikal německý závodník. Po pěti odjetých podnicích patřila Wehrleinovi 14. pozice (14. bodů), d’Ambrosio byl s pouhými třemi body 18.
Mahindra zažila extrémně náročnou sezonu. Skončili na chvostu, nováček Lynn porazil d’Ambrosia
Rodák ze Sigmaringenu však před trojnásobným double headerem v Berlíně nečekaně oznámil předčasné rozvázání kontraktu s Mahindrou, za kterým stálo podepsání nové smlouvy u Porsche. Indové tak museli v relativně krátké době najít náhradu. Nakonec angažovali Alexe Lynna. Britský závodník se s M6Electro bleskově sžil a okamžitě zajížděl solidní výsledky a dokonce i on dokázal d’Ambrosia porazit.
Ve třech z šesti případů se probojoval do Super Pole, Belgičan se dostal mezi nejrychlejší šestici pouze dvakrát. Bodově byla ale dvojice vyrovnaná – 16:16, maximem obou pilotů pak bylo páté místo.
“Draci” přišli o křídla. Doletěli si jen pro dva body
Ačkoliv Dragon znovu obsadil předposlední příčku, tak technika byla mnohem horší než v předchozích letech, což se pochopitelně odrazilo na výsledcích. Brendon Hartley, který musel pro berlínské finále uvolnit místo Sergiovi Sette Camarovi, získal pro Draky pouhé dva body za devátou příčku v Rijádu.
V kvalifikaci na eprix Mexika sice Nicovi Müllerovi svitla naděje na dobrý výsledek, když startoval z osmého místa. V závodě se stal obětí kolize, kvůli které byl nucen odstoupit. V interním souboji s Hartleym by se sice na první pohled mohlo zdát, že Kiwi měl navrch. Ale z pěti závodů, do kterých spolu nastoupili, Müller hned tři nedokončil, přičemž v úvodním podniku v Saúdské Arábii ani nenastoupil na start.
Camara překvapil hlavně v kvalifikaci, když se ve finálním double headeru dvakrát kvalifikoval jako devátý. Nicméně v závodě se pokaždé propadl za bodované pozice.
Ve Venturi byl tahounem Mortara, Massa opět nepřesvědčil
U monackého týmu je v posledních ročnících tradicí, že tahounem týmu je Edoardo Mortara. Ačkoliv je Felipe Massa kvalitním jezdcem, tak za Mortarou značně zaostával. V kvalifikacích ještě z vozu dokázal vymáčknout maximum, ale v závodech už to byla tragédie. Tři body na kontě budiž toho důkazem. Švýcar ve více jak polovině eprix bodoval, přičemž maximem byla čtvrtá pozice.