Polestar 6 byl navrhován jako soupeř pro Porsche 911

Polestar porovnává svůj připravovaný sportovní vůz s modely Porsche 911 a Taycan, aby mu dodal nejlepší jízdní dynamiku ve své třídě. Debut Polestar 6 je ještě asi čtyři roky v budoucnosti, ale výrobce nedávno odhalil několik informací o nadcházejícím dvoudveřovém roadsteru, který očekává, že se bude jednat o skutečné (elektrické) auto pro řidiče.

Australská média hovořili s manažerem plánování produktů Polestar Australia během místní akce, a ten prozradil, že společnost to myslí s tím, aby se vůz dobře ovládal velmi dobře. Polestar se zjevně snaží vybavit vozidlo „trikovým odpružením“ a dát mu lepenou hliníkovou unibody podobnou superautu McLaren.

Polestar chce, aby roadster měl výkon 650 kW (871 koní) a točivý moment 900 Nm, což by mu mělo umožnit sprintovat na 100 km/h za 3,2 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 250 km/h. Výrobce u tohoto modelu také cílí na dojezd WLTP 600 km, takže by měl mít poměrně velkou baterii o kapacitě kolem 100 kWh – dokonce by to mohla být stejná sada 111 kWh, která pohání SUV Polestar 3.

Bude obsahovat 800voltovou elektrickou architekturu sdílenou s Polestar 5, která bude schopna nabít 100 kWh baterii na 80 procent za méně než 20 minut. A stejně jako Porsche 911 bude čtyřmístné, i když když jsme koncept viděli na začátku tohoto roku, nevypadalo to, že by zadní sedadla byla příliš použitelná.

Prvních 500 roadsterů LA Concept Edition Polestar 6 již bylo rezervováno, což je docela pozoruhodné vzhledem k tomu, že vozidlo bude k dispozici až v roce 2026. Těchto prvních 500 vozidel bude mít modrou barvu, design kol a světlý interiér konceptu O2.