Porsche se chystá dosadit bývalého inženýra Audi Floriana Modlingera jako svého projektového manažera pro svůj tým formule E, čímž ho ocení jeho role technického ředitele Abta.
Podle webu Motorsport-Total.com Autosport/Motorsport.com opustil Modlinger svou roli ve společnosti Abt, kde působil od roku 2018, aby převzal svou novou pozici u Porsche uprostřed nové struktury vedení týmu.
Po loňském odchodu Pascala Zurlindena – bývalého šéfa továrního motorsportu Porsche – z osobních důvodů, se německý výrobce rozhodl rozdělit vedoucí roli mezi své programy formule E a WEC LMDh.
Urs Kuratle byl tedy pověřen provozem LMDh, který bude mít premiéru v roce 2023, zatímco Modlinger má být oznámen jako jeho protějšek u kormidla týmu formule E před zahájením sezóny Diriyah E-Prix.
Modlinger má rozsáhlé zkušenosti s DTM, když se k BMW připojil kvůli jeho úspěšnému návratu do DTM v roce 2012, kdy titul pro značku vyhrál Bruno Spengler.
O rok později přešel do Audi, kde pracoval jako závodní inženýr Mattiase Ekstroma až do svého povýšení na technického ředitele Audi v roce 2017.
Po Abtově odchodu z formule E byl Modlinger odpovědný za provozy projektů DTM a Extreme E, opět spolupracoval s Ekstromem v druhém z těchto závodů v jeho vstupu partnera Cupra.
Modlinger bude spolupracovat s vedoucím operací týmu Amielem Lindesayem v Porsche před poslední sezónou šampionátu na stroji Gen2 a bude dohlížet na přechod na první sezónu vozu Gen3 v letech 2022-23.
Porsche v současné době posuzuje návrat do formule 1 jako dodavatele hnacího ústrojí pro očekávanou změnu předpisů v roce 2026.
Přestože dlouhodobé plány Porsche pro formuli E nejsou známy, tým se alespoň zavázal k prvním dvěma sezónám provozovaným podle předpisů Gen3, ačkoli šéf motorsportu Thomas Laudenbach lobbuje za to, aby byla v sérii otevřena technologie baterií.