Přeměna HWA na Mercedes se obejde bez zásahu do struktury týmu

Formule E, HWA Racelab, Mercedes EQ
Týmová struktura Mercedesu EQ zůstane v příští sezoně neměnná od té, kterou letos představuje HWA Racelab. Oznámil to šéf HWA Ulrich Fritz. Klíčoví lidé jsou již platnou součástí.

Automobilka Mercedes se intenzivně připravuje na účast ve formuli E. Už letos přitom na startu má jakéhosi „zvěda“ v podobě týmu HWA Racelab. Jeho úkolem je pro továrnu německé značky především sběr cenných dat a informací.

Až do uplynulého víkendu byla stáj HWA jedinou, která v probíhající sezoně nezískala ani bod. S Hongkongem se však všechno změnilo. Bývalý pilot F1, Stoffel Vandoorne, pro tým vyjel pole position, zatímco Gary Paffett se na start závodu postavil jako čtvrtý v pořadí. Pouze druhý jmenovaný nakonec dorazil do cíle. Jenomže na bodované osmé příčce.

Viditelné zlepšení zřejmě ukonejšilo i samotný Mercedes, který vyšel s důležitou informací ohledně nadcházejícího ročníku. Údajně prý totiž nehodlá příliš zasahovat do struktury současného týmu. Zejména pak po stránce technické a provozní.

PODOBNÁ TÉMATA: 

„Myslím si, že to není velkým překvapením. Hovořili jsme o tom od samého začátku, protože velkým letošním cílem je naše konkurenceschopnost v příštím roce. Tudíž se toho snažíme naučit co možná nejvíce. O tom to celé je,“ okomentoval šéf týmu HWA Ulrich Fritz.

„Společně s Merecedesem jsme již dali dohromady nějaké role. Řekl bych ale, že je to stále ještě v procesu. Nicméně ten, kdo není v týmu už teď, pravděpodobně nebude jeho součástí ani za půl roku. Přijímat nové lidi by v takovém případě nedávalo moc smysl,“ dodal Fritz.a

Začleněn do týmu již byl bývalý inženýr Nika Rosberga ve formuli 1 Tony Ross. Plnit bude roli hlavního inženýra. V Marrákeši byl přítomen i týmový stratég Mercedesu F1 James Vowels, což naznačuje, o jak úzkou synergii mezi F1 a FE v Mercedesu jde.

Hongkong ePrix pro Venturi, převlečený Mercedes poprvé na bodech