Renault Megane E-Tech slibuje dojezd téměř 500 kilometrů

Renault odhalil Megane E-Tech Electric, který bude hrát zásadní roli v jeho odvážné strategii transformace Renaulution.

Postaven he v Douai v severní Francii, kde je cílem vyrábět 400 000 EV ročně, rival Peugeot e-2008 má uspořádání baterií ve skateboardovém stylu a je prvním Renaultem, který jezdí na platformě Alliance CMF-EV, stejně jako model Nissan Ariya. .

Značka doufá, že naváže na elektrický úspěch, který byl u Renaultu Zoe. Aktuálně je každý pátý Renault prodaný v Evropě elektrický.

E-Tech přichází s výběrem ze dvou výkonových výstupů pro elektromotor (128 koní a 215 koní) a dvou velikostí baterií (40 kWh a 60 kWh). Z 0 na 100 km/h za 6,4 vteřiny.

Díky volitelnému nabíjení 130 kW DC je možné baterii nabít z 15–80% na 30 minut. Možné je i tažení až 900 kg.

Díky víceprvkové zadní nápravě, uspořádání přední vzpěry MacPherson a rychlejšímu nosiči řízení slibuje Mégane E-Tech Electric nejlepší ovladatelnost ve své třídě.

V celém voze byla použita opatření na úsporu hmotnosti. S hmotností 1624 kg (největší varianta baterie) je na dolním konci hmotnostního spektra ve své třídě, díky hliníkovým dveřím a elektricky budenému synchronnímu motoru (EESM), který je o 10% lehčí než u Zoe.