Škoda Vision 7S concept je odhalena

Koncept Škoda Vision 7S je ukázkou sedmimístného elektrického crossoveru, který klade velký důraz na vnitřní prostor, techniku ​​a modularitu, ale také ukazuje budoucí designové směřování značky.

Společnost nazývá svůj nový korporátní vzhled Tech Deck Face, a i když je zcela odlišný od dnešního designového jazyka, designérům se podařilo zachovat charakter značky, takže stále vypadá jako Škoda, i když docela futuristická. Na skupinky světel ve tvaru T a design nárazníku bychom si měli zvyknout, protože tím se budou v příštích letech inspirovat všechny crossovery od Škody.

Zajímavé je, že Škoda se rozhodla zrcadlit design skupinových světel ve tvaru T i pro zadní masku, stejně jako design nárazníku doplněný tím, co vypadá jako integrovaná kluzná deska, která je pouze okrasná, není navržena tak, aby chránila vozidlo. spodní strana. Ve skutečnosti bude tento designový rys jistě zachován v té či oné podobě pro sériová vozidla, kde poslouží pouze jako designový prvek, aby vozidla vypadala robustněji.

Koncept Škoda 7S je poměrně velké vozidlo s velkými podběhy kol, které je třeba vyplnit, a jezdí na 22palcových kolech, která se zdají na svou velikost tak akorát, a z určitých úhlů jsou vlastně docela sportovní. Ze zadní tříčtvrteční perspektivy můžete skutečně vidět, jak plochá je střecha a jak díky integrovanému zadnímu spoileru vypadá ještě delší a plošší.

Interiér je bez živočišných produktů, což je ještě odvážnější odklon od současných modelů Škoda, s masivní obrazovkou infotainmentu, která může změnit její orientaci, palubní deskou, která se zasouvá, když vozidlo jede samo, a dětskou sedačkou, která je připevněna k vozu. středová konzola, která prochází středem vozidla mezi všemi řadami sedadel. Dá se s jistotou předpokládat, že se nebude jednat o standardní uspořádání sedadel pro sériový model, protože by se jednalo o plnohodnotnou třímístnou lavici ve druhé řadě (ačkoli jedinečné umístění dětské sedačky může být stále možností).

Základem všeho je evoluce platformy VW MEB, poháněná 89 kWh baterií, která je vhodná pro dojezd WLTP přes 600 kilometrů, kterou lze nabíjet až na 200 kW.