Acura by mohla být úspěšnější a rychlejší v oblasti elektromobilů než Honda

Acura se přesouvá k přijímání elektromobilů rychleji než mateřská Honda, řekl Emile Korkor, asistent viceprezidenta amerického národního prodeje značky.

Prémiová značka Acura jede mnohem rychleji než hlavní značka Honda v tom, že elektromobily tvoří stále větší procento prodejů, řekl Korkor a dodal, že Acura bude v budoucnu obcházet hybridy a zaměří se výhradně na elektromobily.

Metrika procenta prodeje je zde klíčová, protože Acura je značka s vyšší cenou a menším objemem než její mateřská značka. Honda plánuje 70 000 ročních prodejů svého elektrického crossoveru Prologue. Se značkou Acura s nižším objemem to znamená větší část prodejů, ale ne nutně vyšší číslo pro společnost Acuru.

Za zmínku také stojí, že i když Korkor říká, že Acura končí s hybridy, tak byly až donedávna důležitou součástí strategie značky.

Acura se pokusila vybudovat image výkonu kolem supersportovního vozu NSX, který ve své druhé generaci přijal komplexní hybridní pohonné ústrojí. Acura dříve nabízela MDX a RLX Sport Hybridy, aby využily halo efektu NSX, ale upustily od nich, zatímco NSX odchází po modelovém roce 2022.

První elektromobil Acura bude údajně vyroben v Tennessee v bývalé továrně Saturn spolu s Cadillac Lyriq. Acura EV bude využívat platformu General Motors jako součást partnerství mezi těmito dvěma automobilkami, které jim umožní rychleji dosáhnout úspor z rozsahu pro elektromobily a podílet se na vývoji dalších technologií – včetně verze asistenta řidiče Super Cruise od GM. systém pro Honda.