Technická specifikace Formule E

V úvodní sezoně 2014/15 všechny týmy závodily s formulemi postavenými firmou Spark Racing Technology a auto neslo název Spark-Renault SRT01E. Šasi vyrábí a dodává firma Dallara. Elektrický motor v první sezoně dodával McLaren. Stejný jako v závodních vozech McLaren P1. Od druhé sezony si týmy mohou vyvíjet vlastní motory samy. Systém akumulátorů dodává McLaren, který převzal pomyslnou štafetu po Williamsu. Převodovku vyrábí firma Hewland. Pneumatiky jsou od francouzské společnosti Michelin.

Aerodynamika vozu je postavena s důrazem na možnosti k předjíždění. Vyšší světlost podvozku umožňuje závodit v centrech různých měst. Maximální hmotnost je 900 kg, akumulátory mohou vážit nanejvýš 385 kg.

Výkon byl omezen na 220 kW v kvalifikačních skupinách, přičemž pro duely je výkon až 250 kW. To je dokonce o 50 kW více, než při prezentaci Gen2.

Pro sezonu 2018/19 byl představen režim ATTACK MODE, který umožňuje každému jezdci získat extra výkon na vlastní nebezpečí. Aby bylo možné spustit ATTACK MODE, musí piloti aktivovat své auto, vyjet ze závodní stopy a projít aktivační zónou. Jako odměnu za to, že projedou zatáčkou pomaleji, budou moci nasbírat dalších 30 kW výkonu. Závodníci, kteří si zajistí extra rychlost, ji mohou využít na několik kol – maximálně 3 minuty.

Pro letošní sezonu je závodní výkon stále na 200 kW, přičemž maximální výkon formule je zmiňovaných 250 kW při kvalifikačních duelech.

Z 0 na 100 km/h se vůz dostane za 2,8 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 280 km/h. Osmnáctipalcové pneumatiky Michelin jsou drážkované a univerzální. Ráfky dodává firma OZ Racing.