Technická specifikace Formule E

V úvodní sezoně 2014/15 všechny týmy závodily s formulemi postavenými firmou Spark Racing Technology a auto neslo název Spark-Renault SRT01E. Šasi vyrábí a dodává firma Dallara. Elektrický motor v první sezoně dodával McLaren. Stejný jako v závodních vozech McLaren P1. Od druhé sezony si týmy mohou vyvíjet vlastní motory samy. Systém akumulátorů dodává McLaren, který převzal pomyslnou štafetu po Williamsu. Převodovku vyrábí firma Hewland. Pneumatiky jsou od francouzské společnosti Michelin.

Aerodynamika vozu je postavena s důrazem na možnosti k předjíždění. Vyšší světlost podvozku umožňuje závodit v centrech různých měst. Maximální hmotnost je 900 kg, akumulátory mohou vážit nanejvýš 385 kg.

To nejdůležitější z předsezonních testů:

Výkon byl minulé sezoně omezen na 200 kW v kvalifikaci, v závodě to bylo 180 kW. Pro pátou sezonu je závodní výkon navýšen na 200 kW, přičemž maximální výkon formule je 250 kW (+ 50 kW).

Z 0 na 100 km/h se vůz dostane za 2,8 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 280 km/h. Osmnáctipalcové pneumatiky Michelin jsou drážkované a univerzální. Ráfky dodává firma OZ Racing.