Bez vlastního motoru jsou pro Aguri stupně vítězů maximem

Tým Aguri sice používá univerzální motor z první sezony, ale i přesto Felix da Costa ve druhém závodě doufal ve stupně vítězů. Nakonec se musel spokojit se šestým místem. Přiznává, že Putrajaya ePrix pro něj byla velice “těžko stravitelá”.

Pilot týmu Aguri se mohl stát jednou z hvězd minulého závodu v Malajsii. V kvalifikaci postoupil do super pole a nakonec odstartoval ze čtvrtého místa. Šance na stupně vítězů tak rozhodně nebyla malá. Dokonce se pohyboval i na průběžném druhém místě, ale pak přišel technický problém. Svůj monopost musel na pár okamžiků zastavit. Nakonec díky nabrané ztrátě závod dokončil na šestém místě.

“Malajsie byla pro celý tým velké překvapení. V předcházejícím závodě jsme měli trochu smůlu, a proto bylo úžasné, že jsme podávali opravdu dobré výsledky. Porazili jsme týmy, které do vývoje investovaly mnohem více peněz než my. Kvalifikoval jsem se na čtvrtém místě a stupně vítězů jsem měl na dosah. Pak ale přišel problém se softwarem. Upřímně to bylo velké zklamání,” řekl Felix da Costa.

Nově od letošní sezony si týmy mohou vyvíjet vlastní motory. Většina startovního pole toho využila, ale Aguri stále používá univerzální motor. “Je jasné, že máme jistou nevýhodu, protože vlastní motory jsou velice efektivní. Věděli jsme, že to bude těžké, a proto se snažíme zlepšit vše, co můžeme. Na rovinkách ztrácíme, ale na určitých tratích jsme konkurenci mnohem blíže. Letos jsou stupně vítězů naším maximem.”