Mercedes EQS upravený Brabusem není rychlejší, ale má větší dojezd

Úpravci vozidel stále nenašli způsob, jak získat více energie z elektrických vozidel – pokud to nejsou hackeři, kteří s vozidly dělají věci, na které by se výrobce netvářil nadšeně.

Nový Brabus EQS, založený na Mercedes-Benz EQS 450+ rozhodně vypadá jako součást (pravděpodobně agresivnější než dokonce i vlastní Mercedes EQS s AMG), ale stále má standardní výkon, zrychlení a maximální rychlost jako standardní vozidlo.

Jedinou oblastí, kde Brabus skutečně zlepšil svůj výkon, je odpružení. Tuner snížil vzduchové odpružení EQS o 15 milimetrů vpředu a 20 milimetrů vzadu a mezi tímto a zakázkovou aero sadou, kterou je Brabus EQS vybaven, se koeficient aerodynamického odporu vozidla zlepšil o 7,2 procent, s podobným dopadem na dojezd, uvádí výrobce.

Brabus neuvádí přesné číslo pro zvýšení dojezdu, ale odhaduje, že byste měli zaznamenat 7procentní zlepšení dojezdu při cestování rychlostí 100 až 140 km/h, kdy došlo k úpravám spodního odpružení a aerodynamiky. největší dopad. A vzhledem k tomu, že odpružení je přeladěné a nižší, měl by být Brabus EQS o něco lepší i v zatáčkách, zvláště s některými agresivnějšími a lepivějšími pneumatikami.

EQS 450+ má 120 kWh baterii (z toho 107,8 kWh využitelných) a dosah EPA 563 km.

Pokud máte rádi sportovní sedany, pak určitě oceníte vizuální dopad úprav Brabus na EQS, i když se ve skutečnosti jedná o hatchback (menší EQE je skutečný sedan, i když obě vozidla mají téměř identický boční profil). Brabus EQS se vyznačuje jedinečnými předními a zadními nárazníky a prahovými lištami s vložkami z uhlíkových vláken a speciálními ráfky.

Nahradil také všechna viditelná loga Mercedesu na vnější i vnitřní straně, kde mají kupující k dispozici širokou škálu možností přizpůsobení, aby jejich EQS byly jedinečné.