Wiesmann se vrací – odhaluje elektrický kabriolet

Po víceleté přestávce se nezávislý výrobce sportovních vozů Wiesmann vrací k podnikání s retro příchutí Project Thunderball. Možná znáte modely značky BMW s pohonem, ale pod kapotou není žádný motor bavorského původu. Ve skutečnosti neexistuje žádný ICE, protože roadster je čistě elektrický.

Dalším zajímavým faktem je, že dva elektromotory ne vždy znamenají pohon všech kol, protože v této variantě jsou oba namontovány vzadu, aby dodaly elektromobilu pohyb zezadu. Není to první elektrický kabriolet s pohonem zadních kol, protože původní Tesla Roadster také posílal výkon výhradně na zadní nápravu.

Project Thunderball odráží styl svých předchůdců s jejich britskými vlivy. Například přední maska ​​ve tvaru vejce přebírá po MF5 V10 Roadster, od kterého zdědila téma skládaných dvojitých kulatých světel.

Weismann slibuje zajímavý čísla pro Project Thunderball, který ze své dvojice elektromotorů dělá 671 koní. Kombinovaný točivý moment 1100 newtonmetrů znamená, že elektrický roadster pravděpodobně dokáže zdolávat rekordy. Z 0 na 100 km/h potřebuje pouze 2,9 sekundy.

Dva elektromotory čerpají energii z 83kWh baterie s podporou 800V pro nabíjení až 300 kW. S plně nabitou baterií urazí Project Thunderball na jedno nabití až 311 500 kilometrů. Inženýři ve Weismann vymysleli elektromobil s pěti volitelnými úrovněmi rekuperačního brzdění pro to, o čem generální ředitel společnosti Roheen Berry tvrdí, že bude nejvíce vzrušujícím elektrickým sportovním vozem na světě.

Neexistují žádné podrobnosti o tom, kdy se Project Thunderball začne prodávat nebo kolik jich bude postaveno.