Jak do zblbnutí opakujeme, týmy mají letos možnost si vyvíjet vlastní pohonné ústrojí. Vlastně vše, co se nachází za akumulátory. Ty jsou pořád standardní, dodávané firmou Williams Advanced Engineering, sesterskou společností týmu F1 Williams.
Řešení jednotlivých týmů jsou zajímavá. Vlastně s výjimkou týmu Aguri se všichni rozhodli pro vlastní motor. Andretti nakonec musel svůj pokus pro velkou nespolehlivost odsunout až na třetí sezonu.
Tým Venturi je na tom diametrálně odlišně, a dokonce si mohl dovolit zákazníka: stáj Dragon. Pravidla umožňují jediný (single) nebo dvojitý (twin) motor. A až pětirychlostní převodovku. Už se tak stalo, že uvidíme (uslyšíme) vozy se všemi rychlostními stupni od jednoho do pěti. Loňské standardní řešení McLarenu má pět převodů. DS Virgin a NEXTEV mají jednorychlostní převodovku.
Tým | Motor | Počet převodových stupňů |
ABT Schaeffler Audi Sport | Single | 3 |
Andretti | Loňský | 5 |
DS Virgin Racing | Twin | 1 |
Dragon Racing (kupuje od Venturi) | Single | 4 |
RENAULT e.dams | Single | 2 |
Mahindra Racing | Single | 4 |
NEXTEV TCR | Twin | 1 |
Team Aguri | Loňský | 5 |
Trulli | Single | 4 |
Venturi | Single | 4 |