Start závodu proběhl v poklidném duchu. Vedení si udržel polesitter António Félix da Costa. Skvělý odpich měl rovněž jeho týmový kolega Jean Éric Vergne, který se z 11. pozice postupně propracovával vpřed, až se ocitl na druhém místě. Mezitím, co si Portugalec budoval pohodlný náskok, se Vergne dostal na druhou příčku, aby v posledním kole svedl fantastický souboj s Maximilianem Güntherem, z nějž vyšel jako vítěz právě Němec. Jako jediné nedokončilo druhé BMW Alexandera Simse.
Dummying better than Lionel Messi – one of the best moves in Formula E history from @maxg_official – live from his #DriversEye💯 #MarrakeshEPrix pic.twitter.com/1kwXKNWvOA
— ABB Formula E (@FIAFormulaE) February 29, 2020
Katastrofální průběh zažily hned dva týmy – Audi a Mercedes. Audi na okruhu v Marrákeši scházela rychlost, tudíž byl Lucas di Grassi po většinu času odsouzen bojovat ve středu pole. Daniel Abt si polepšil jen o čtyři příčky, skončil 14. U Mercedesu měl skvěle rozjetý závod Nyck de Vries. Nizozemec se už v prvním kole dostal na třetí pozici, ale dostal penalizaci průjezd boxy za to, že při rekuperaci získal příliš energie a propadl se až na chvost. Nakonec projel cílem těsně za body, zatímco Stoffel Vandoorne skončil 15.
Skvělou stíhací jízdu předvedl Mitch Evans, který po faux pas z kvalifikace musel startovat z posledního místa. Dostal se až na sedmé místo, přičemž dokonce porazil i svého parťáka Jamese Calada, jemuž v cíli patřila šestnáctá příčka.
Porsche opět předvedlo solidní výkon, ačkoliv na boje o pódiová umístění to zatím není. André Lotterer se přes povedenou kvalifikaci v závodě propadl na osmé místo, Neel Jani skončil 18.
Také u Virginu byl znovu markantní rozdíl mezi týmovými kolegy. Zatímco se Edoardo Mortara udržel v nejlepší pětce, tak Felipe Massa obsadil 17. příčku.
Výsledky ePrix Marrákeše
Poz. | Jezdec | Vůz / Motor | Kola | Čas | Ztráta/Odstoupení |
1 | A.F.da Costa | DS | 34 | 46’52.757 | |
2 | Max Guenther | BMW | 34 | 47’04.184 | 11.427 |
3 | Jean-Éric Vergne | DS | 34 | 47’04.791 | 12.034 |
4 | Sébastien Buemi | Nissan | 34 | 47’05.039 | 12.282 |
5 | Edoardo Mortara | Mercedes | 34 | 47’08.414 | 15.657 |
6 | Mitch Evans | Jaguar | 34 | 47’09.092 | 16.335 |
7 | Lucas di Grassi | Audi | 34 | 47’11.463 | 18.706 |
8 | André Lotterer | Porsche | 34 | 47’12.255 | 19.498 |
9 | Oliver Rowland | Nissan | 34 | 47’12.883 | 20.126 |
10 | Sam Bird | Audi | 34 | 47’13.052 | 20.295 |
11 | Nyck de Vries | Mercedes | 34 | 47’13.314 | 20.557 |
12 | Robin Frijns | Audi | 34 | 47’15.130 | 22.373 |
13 | J.d’Ambrosio | Mahindra | 34 | 47’15.542 | 22.785 |
14 | Daniel Abt | Audi | 34 | 47’17.837 | 25.080 |
15 | S.Vandoorne | Mercedes | 34 | 47’18.726 | 25.969 |
16 | James Calado | Jaguar | 34 | 47’19.285 | 26.528 |
17 | Felipe Massa | Mercedes | 34 | 47’20.243 | 27.486 |
18 | Neel Jani | Porsche | 34 | 47’37.233 | 44.476 |
19 | Brendon Hartley | Penske | 34 | 47’41.759 | 49.002 |
20 | Nico Müller | Penske | 34 | 47’45.832 | 53.075 |
21 | Oliver Turvey | NIO | 34 | 47’52.726 | 59.969 |
22 | Pascal Wehrlein | Mahindra | 34 | 48’06.171 | 1’13.414 |
23 | Ma Qinghua | NIO | 33 | 47’25.441 | 1 Kolo |
– | Alexander Sims | BMW | 33 | 45’45.519 | Odstoupil |