Nico Hülkenberg přišel o místo u Renaultu na úkor navrátivšího Estebana Ocona. Posléze byl spojován s kokpitem v americké stáji Haas, kde měl podle spekulací nahradit Romaina Grosjeana. Přestože Francouzovy výkony jsou jak na houpačce, tak s ním Haas prodloužil. Nyní už nezbývá ve formuli 1 příliš volných sedaček, a ty, které volné jsou, nejsou pro německého závodníka tak lákavé. Zdá se tedy, že jeho dny v královně motorsportu jsou prozatím sečteny.
Nicméně svou jezdeckou kariéru by ukončit zcela nemusel, neboť podle informací Auto Bild Motorport by o jeho služby měli zájem ve formuli E, a to u Jaguaru.
“Hlavou jsem ještě tady (ve formuli 1). Lidé z této série (formule E) o mě projevili zájem, ale nesledoval jsem to,” okomentoval spekulace rodák z Emmerichu, jehož slova cituje portál e-formel.de. “Bral bych to v potaz teprve tehdy, až by bylo jasné, že to dál nejde (pokračovat ve formuli 1).”
Ve hře je angažmá nejen u Jaguaru
Nicméně šanci na kontrakt by mohl mít rovněž u tovární stáje BMW, kde visí otazník nad dalším působením Alexandera Sime, Mahindra ještě nepotvrdila ani jednoho ze svých jezdců.
Potenciální šance se nabízí i u týmu NIO, a to díky novým majitelům. Avšak tam podle informací e-formel.de zůstane Tom Dillmann.
Přes evidentní zájem však jednatřicetiletý závodník nevěnuje šampionátu nijak velkou pozornost. “Ještě jsem se formulí E nezabýval. Přestože je zajímavé, co se tam děje'” řekl v rozhovoru pro Süddeutschen Zeitung, ve kterém sérii dokonce zkritizoval: “Chybí tam emoce. Nemá to zvuk. A auta jsou značně pomalejší než ty ve formuli 1.”