Hajdarábád se už ve formuli E neobjeví

Motorsport.com informuje, že organizační tým za akcí byl rozpuštěn na konci srpna poté, co promotéři nedostali ze závodu potřebné finance zpět.

Indie chyběla v provizorním kalendáři FE vydaném v červnu. Není jasné, které město nahradí Hajdarábád, když bude další verze kalendáře oznámena, až se v říjnu znovu sejde Světová rada motoristického sportu.

Indie měla na začátku tohoto roku dlouho očekávaný debut FE, přičemž Hyderabad hostil čtvrté kolo éry Gen3 11. února.

Závod se konal na pouličním okruhu vedle jezera Hussain Sagar v centru Hajdarábádu, jednom z největších měst v zemi, s předním výrobcem solární, vodíkové a větrné energie Greenko Group, který závod propaguje s podporou státní vlády Telangana.

Zatímco uspořádání okruhu dostalo od jezdců spoustu chvály a závod proběhl bez problémů, na mnohé z nich neudělalo dojem zařízení, které měli v paddocku k dispozici.

Kritika byla vznesena také kvůli tomu, že trať nebyla na závod plně připravena, práce pokračovaly v paddocku až do závodního víkendu.

Očekávalo se, že tyto problémy by mohly být vyřešeny pro druhé vydání Hyderabad E-Prix, ale je nepravděpodobné, že FE nyní znovu navštíví Indii, alespoň v roce 2024.

Předběžný kalendář Formule E na rok 2024 v současnosti obsahuje celkem 17 závodů na 13 místech, ale tři města ještě nebyla pojmenována.

Očekává se, že Kapské Město zajistí jeden volný slot v plánu na rok 2024, zatímco španělské město Malaga by mohlo debutovat příští rok.

Očekávaný odchod Hajdarábádu přišla jako rána z čistého nebe pro Mahindra Racing, která od počátku šampionátu usilovala o domácí podnik.