Indická stáj od druhé sezony spolupracovala se závodní stájí Campos, která závodí ve formuli 2 a formuli 3. Ovšem po neuspokojivých výkonech v páté sezoně se Mahindra rozhodla se Španěly partnerství ukončit a začít se spoléhat čistě na sebe.
Mahindra však byla nucena navýšit počet zaměstnanců z původních 18 na 50 a založit nové sídlo v Abingdonu u Oxfordu. Doposud se o práci dělilo Banbury s továrnou Camposu nedaleko Barcelony.
“V Banbury jsme neměli dostatek prostoru. V listopadu se budeme stěhovat do sousedství Oxfordu – je to opravdu skvělé místo,” uvedl šéf stáje Dilbagh Gill pro Motorsport-Total.com.
Avšak ukončení spolupráce s Camposem jej zhola vůbec netěší: “Měl jsem je rád, ale myslím si, že z dlouhodobého hlediska to bylo pro tým nejlepší získat poslední kousek účinnosti, která se mezi továrnami (Camposem a Banbury) vypařila.”
Líbilo se mi kluci, ale myslím si, že v dlouhodobém horizontu bylo pro tým nejlepší získat poslední část účinnosti, která byla ztracena mezi dvěma místy.
🔥 Look who's back! #MahindraRacing is happy to confirm @thereal_JDA and @Pwehrlein will return to contest season six of the @FIAFormulaE Championship in the #M6Electro. Stay tuned for more news and the M6Electro like you've never seen it before… pic.twitter.com/z6HUL4kC0H
— Mahindra Racing (@MahindraRacing) October 4, 2019
Špatné rozpoložení vedení Mahindry bylo způsobeno především kvůli tomu, že se oproti třetí sezoně rapidně zhoršili a potýkali se s problémy s výkonnosti, což zapříčinilo, že v Poháru konstruktérů skončili až na šestém místě, zatímco v sezoně 2016/17 jim patřila třetí příčka. “V předchozích letech jsme byli neustále nekonzistentní. Proto chceme celý tým stmelit, aby se nám dobře pracovalo a zlepšili jsme se.”
Podle Gillových slov se jednalo z hlediska potenciálu a výkonnosti o vůbec nejhorší sezonu. “To musíme napravit, a v to letos doufáme.”
Do šesté sezony nastoupí se zajetou dvojicí Pascalem Wehrleinem a Jeromem d’Ambrosiem, avšak s novým partnerem, německou společností ZF.
Mahindra pokračuje s Wehrleinem a d’Ambrosiem, motory bude dodávat ZF