Dokončené plány Audi pro zcela nový model A4 zahrnují podle výkonných ingolstadtských zasvěcených osob výkonný model RS s pohonem všech kol a hybridním RS4. Jedna platforma bude použita pro hybridní varianty se spalovacími motory a druhá pro čistě elektrické modely.
Šestá generace A4 se má začít prodávat v Evropě v roce 2023. Objemově prodávané verze dlouholetého konkurenta Audi BMW řady 3 se budou i nadále prodávat v sedanech a kombi (Avant) na základě upravené verze modelu stávající platformy MLB, která je základem celé řady dalších modelů koncernu Volkswagen.
Nová A4 nabídne řadu modernizovaných zážehových a vznětových motorů vybavených buď mírným nebo plug-in hybridním pohonem a nabízených v provedeních s pohonem předních i všech kol (quattro).
Markus Hoffmann, vedoucí výzkumu a vývoje ve společnosti Audi, uvedl: „Již dnes máme elektrifikační moduly, od mírných hybridů po plug-in hybridy, a ještě intenzivněji se zaměříme na elektrifikaci v následujících letech.”
U německé automobilky se vyvíjí také nový čistě elektrický A4 E-tron. Je postaven jako soupeř modelu Tesla Model 3 a nově představeného BMW i4. Jeho základem je architektura PPE (Premium Platform Electric), která byla vyvinuta ve společném inženýrském programu mezi společností Audi a sourozencem koncernu Volkswagenem. Platforma PPE používaná A4 E-tron bude sdílena s připravovaným Audi Q6 E-tron, stejně jako elektrická verze druhé generace Macan, která je v současné době vyvíjena v Porsche.
Architektura bude také základem nového modelu A6 E-tron, který byl nedávno představen v koncepční podobě a který bude stejně jako A4 E-tron prodáván společně se svým jmenovcem se spalovacími motory.
Nová elektrická A4 má zaujmout velmi podobný vnější styl jako její sourozenci se spalovacími motory, ale bude se vizuálně odlišovat zaslepenou mřížkou a dalšími jedinečnými designovými prvky, aby se dále zlepšila její aerodynamická účinnost. I když to ještě není potvrzeno, je pravděpodobné, že bude mít pětidveřové rozvržení s výklopnými dveřmi ve stylu liftback, podobně jako dnešní A5 Sportback.