V Nissanu si oddechli. Motor stihli připravit včas

Nissan musel kvůli změně pravidel postavit kompletně novou pohonnou jednotku, neboť jejich unikátní řešení se nesetkalo u soupeřů s uznáním. Do páté sezony totiž využívali dvojitý motor, díky kterému získávali podle konkurentů značnou výhodu. Na výrobu nového agregátu měli čas do skupinových testů ve Španělsku.

“Nezačínali jsme úplně od piky, protože jsme měli pár zkušených lidí, kteří se již zaobírali jednoduchým motorem, když jsme závodili s motorem od Renaultu. Řešení Renaultu nám poskytlo určitou referenci.”

“Od Nissanu máme dobrý koncept, ale určitě musíme ještě udělat drobná doladění, ale upřímně jsme momentálně s úrovní vývoje, které jsme dosáhli, celkem spokojeni,” zkonstatoval provozní ředitel DAMS Francois Sicard, jehož slova přinesl portál e-racing365.com. “Nebyl to jednoduchý úkol a přijmout tuto výzvu bylo opravdu něco.”

“Nicméně všichni v Nissanu a e.damsu pracovali velmi tvrdě, aby to dali dohromady a doposud to šlo poměrně hladce. Takže nyní se zabýváme čistě výkonem.”

Sicard ovšem přiznává, že dodržení termínů pro vývoj balíku pro ročník 2019/20 bylo “kritické”.

“Běžně se více zaměřujeme na hledání a řešení problémů se spolehlivostí, ale tohle vypadá, že už je za námi, což jsme nečekali. Takže momentálně jsme velmi pozitivní a se situací jsme opravdu spokojeni.”

“Termíny byly kritické, nicméně jsme to zvládli poměrně dobře v rámci organizace, abychom se ujistili, že budeme včas připraveni. Výzva to byla velká, ale nakonec jsme to zvládli.”

Nissan musí předělat motor pro 6. sezonu