Brazilec je jedním z nejúspěšnějších jezdců v historii šampionátu s čistě elektrickým pohonem a je stálicí seriálu od jeho založení v roce 2014.
Za tu dobu di Grassi nasbíral rekordních 13 vítězství, stejně jako Sebastien Buemi, z nichž 12 přišlo s týmem Abt Audi, kde strávil sedm sezón.
Jeho působení v německém týmu vyvrcholilo ziskem titulu Formule E v letech 2016-17, přičemž mu také pomohl zajistit šampionát týmů v následující sezóně.
„Je to skvělý pocit být zpět s Abtem. S tímto týmem jsem nejen vyhrál dva tituly, ale mám také nekonečné vzpomínky se všemi lidmi, kteří tam pracují s takovou vášní.
Nemohl jsem být nadšenější z návratu po dvou letech a opravdu se těším na spolupráci. Společně dáme vše, abychom se krok za krokem vrátili k výsledkům, které si celý tým zaslouží.“
Po Abtově odchodu z Formule E, vyvolaném odchodem jeho výrobního partnera Audi, strávil di Grassi sezónu 2021-22 s Venturi, než se letos připojil k Mahindře – vztah, který začal silně se ziskem pole position a umístěním na stupních vítězů v úvodním kole v Mexico City. .
Ale indický výrobce se potýkal se svým pohonným ústrojím a di Grassi získal za celou sezónu pouze další dva body.
Mahindra, která dodává své hnací ústrojí Abtovi, potvrdila, že se začátkem tohoto týdne rozešla s di Grassim, než oznámila sestavu Nyck de Vries a Edoardo Mortara.