Když Porsche loni v listopadu představilo Panameru třetí generace, ukázalo vedle silného Turbo E-Hybrid pouze základní model s pohonem zadních a všech kol. Značka nyní rozšiřuje nabídku uvedením dvou dalších elektrifikovaných modelů. Nejsou to tradiční „Turbo“ modely, ale vyměňují velký V8 za V6 a ponechávají si dvojici turbodmychadel.
Panamera 4E Hybrid kombinuje 2,9litrový motor s elektromotorem pro celkový systémový výkon 463 koní a 479 liber-stop. Ve srovnání se svým předchůdcem získal nový model osm silných koní, ale ztratil 37 lb-ft. Navzdory své mohutnosti je to vážně rychlý sedan (technicky jde o hatchback), protože zrychlení z 0 na 100 km/h trvá pouhých 3,9 sekundy, neboli o 0,3 s méně než u modelu, který nahrazuje.
Panamera 4S E-Hybrid má nyní 536 koní, což znamená, že Porsche obětovalo 16 koní a zároveň přeneslo stejné množství točivého momentu.
Všechny elektrifikované modely Panamera sdílejí vylepšenou baterii s kapacitou zvýšenou o 45 procent na 25,9 kilowatthodin bez zvýšení fyzické velikosti. Baterie dodává šťávu výkonnějšímu elektromotoru namontovanému v automatické převodovce o výkonu 187 koní.