Byť bylo jméno Brendona Hartleyho dlouhou dobu spojováno s kokpitem nováčka na startovním roštu, týmu Porsche, tak se nakonec upsal týmu Dragon.
Spojení Hartley-Porsche by bylo logické, neboť overal německé automobilky oblékal ve vytrvalostních závodech WEC. Novozélanďan prozradil, že mu Porsche v přestupu zhola vůbec nebránilo: “Porsche bylo posledních několik let ve všech ohledech neuvěřitelné. Podporovali mě a pochopili, že jestliže dostanu šanci na závodní sedačku ve formuli E, tak ji vezmu.
Jsem stále pod smlouvou (u Porsche). ale pochopitelně odstoupím z programu formule E, jelikož jsem v přímem konfliktu zájmů s Dragonem. Porsche bylo neuvěřitelně férové, a to i minulý rok, když jsem jezdil ve formuli 1, za což jsem jim opravdu vděčný. Bude zvláštní po tolika letech, co jsem pro ně závodil, závodit proti nim.”
Ačkoliv je Hartleymu jasné, že prosadit se ve formuli E bude náročné, tak věří, že bude profitovat ze zkušeností z ostatních závodních sérií, ve kterých závodil: “Budu nováčkem, ale v posledních několika letech jsem pracoval s řadou komplexních systémů a komplikovaných závodních aut, takže mám zkušenosti v éře managementu energie.”
Kromě WEC měl vloni také angažmá u týmu formule 1, Toro Rosso. “Závodní styl ve formuli E je zcela odlišný,” uvedl Harley, který si závodění v ulicích užíval, neboť na tamních tratích je každá chyba trvdě potrestána. A že takových tratí je v kalednáři formule E jak máku.